Stalkers

Hej bloggen.
Jag har sett på min statistik att jag har fått två nya stalkers.
Dessa har gått in på min blogg varje dag och kommenterat vartenda inlägg.
Jag kollade upp deras IP-adress och ja, dessa två är mer emo än vad denna bloggen kan bli.
Jag har inget annat val än att hänga upp dessa två personer, men det är ett måste då jag känner mig förföljd. 
Dessa två heter Sara och Dennis. De är två vidriga luder som borde förgöras. Det smutskastar min emo-image och får omvärlden att uppfatta oss som korkade och allmänt dumma.
Detta är Sara och Dennis. Må satan förgöra dessa två varelser.
Nu blev jag så upprörd av att skriva detta så jag måste ta fram min största och vassaste kniv för att skära mina ögon. Lika bra då min syn förstördes då jag såg dessa två.
Farväl. 

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0