Dagens cut

Hej bloggen.
Min emo-vän dennis tipsade om att jag kunde ha dagens cut på bloggen, för han är ju sjukt insatt i det och vill verkligen se det och bli inspererad så nu ska jag insperera er och framförallt dennis.
Följ han på tumlbr, han har massat emo-bilder som jag tycker om -> www.deadspirits.tumblr.com
Jag kallar det för det "linjerade pappret".
Det enda man behöver göra är att dra flera raka streck efter varandra och ja. Försök inte att gå så djupt för vi vill ju inte ha tjocka linjer. Sen så ska ni också antingen använda en kniv eller rakblad, inget annat. 
Hoppas ni blev inspererade, om inte, ja.. livet suger ändå.

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0