Dennis Wierdo gästbloggar

hej :P:P:P:P: dennis wierdo här tiep, från instagram såklart! XD följ mig plis @ denniswierdo

jag älskar sandra emo och hennes emo blog, hon är tiep best och min bro. 

jag har tjatat och bett om att få blogga en gång på bloggen, och hon sa äntligen ok!! gråter blod av lycka. 
så ok hej bloggen!! shitt jag kommer bli känd nu X-D sveriges största emo-blogg lixsmm :P:P df tänker jag presentera mig för alla er mkey X-D 
här är jag tiep :PP jag e också emo lol Xd mitt hår e ofc naturligt
 
som den emopojken jag e så skar jag mig över hela ansikett X-D bästa känslan EVER. det kom lite blod o så, skit härligt. jag använde mig av en smörkniv för jag får typ inte använda knivar hemma :PPP llolzz!!! 
 
 
jag e så famous att jag måste gömma mig för alla mina tusentals fans lixmmssomm.. 
så här brukar jag gå runt i stan så ingen känner igen mig lolZZzZZZZ, jag e så smart ;PP
följ mig på fb, @ dennis wierdo Xd 
 
ååååÅåååhh nnNENEEjjjJjJj här är en bild på när ett av mina fans tar mig FAN. jag glömde min kvist hemma så jag kunde inte gömma mig ;(((;/// sånt här händer varje dag oh em ge1111!1!!1 #famous 
 
okej det var allt!! tack för min tid här på bloggen sandra emo.
hon är världens bästa lixxmm ;PPPP alla vill va som henne lolz.
ok ska gå nu bye bitches
follow me at fb : dennis wierdo
follow me on instagram : denniswierdo  :PPP<333
 
 

Kommentarer
Postat av: Unicorn

Haha XD

2014-08-16 @ 22:19:37

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0