Halloween

Hej bloggen.
Jag har varit lite borta den senaste tiden.
Det var så att jag satt inne på bup för en från soc såg mig på ica när jag skulle köpa rakblad. satans hagga ringde polisen så jag blev eskorterad till ett sjukhus.
sedan tog bup hand om mig, euw. 
Som tur hade de fönster inne på bup så jag hoppade ut ur fönstret igen, från 4e våningen. 
Jag landade på en sten med ansiktet före, så att jag bröt näsan lite. Det var skönt. Alla mina smärtor från bup försvann genast efter hoppet. 
 
Förra veckan var det halloween och jag tänkte visa min utklädnad. 
Här är jag utklädd till en människa. Jag är bebisen ha-ha. Visst ser det äkta ut?
Jag gjorde människan med vax och sedan placerade jag den på axlarna. Sen tog jag på mig min bebis-docka och låtsades vara en bebis också. Jag hade inget konstblod så jag gjorde mitt eget. Det funkade lika bra. 
Hoppas ni blev inspirerade, om inte, ok. Livet suger ändå.
Hejdå bloggläsare.
/ sandra emo

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0