Okej

Hej bloggen.
Jag har fått besökrekord igen. 
Nu är den officialt världens största emoblogg.
Kissie eller nåt måste ha länkat mig.
Om ni vet vem, kommentera, annars cuttar jag er. 
 
Påtal om bloggen, jag kollade in min post och wow. 
Ni slutar inte skicka till mig brev och presenter.
Här är en bild jag tog imorse: 
Bara en tredjedel av alla mail.
 
Fick också en massa presenter och överraskningar i breven. 
Tog handen i ett brev och råkade skära av fem fingrar, det var skönt. 
Här är en knivhållare jag hittade.
Den är så fin och liknar mig själv faktiskt. 
Jag brukar också ha mina knivar i mig för att inte tappa bort de. 
 
Nu måste jag gå och skära mig.
Det var ett tag sen, 34 minuter.
Hejdå.
/ sandra emo

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0