Party

Hej bloggen.
Ursäkta för att jag har varit borta.
Jag har varit upptagen med att städa mitt hus efter min emofest.
 
I fredags fyllde jag år och jag bjöd alla mina emo-vänner. 
Alla hämtade sina knivar och vi skar oss tillsammans, även på varandra.
Världens bästa födelsedagsfest.
Det blev fullt ös och blod sprutade överallt. 
Mina föräldrar blev inte glad, men jag bryr mig inte, för de suger. 
Liksom mitt liv.
Iaf, så jag har fått städa efter festen och som ni alla vet så går inte blod bort så enkelt. 
Det tog sin tid, men det var det värt. 
 
Här får ni en bild på min outfit. 
Så här såg jag ut. 
Kommentera vad ni tycker om min outfit. 
Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: SANDRATORN.SE - BLI MÅNADENS BLOGG INNE HOS MIG!

Svar: Åh, tack snälla! <3

2013-11-11 @ 13:48:03
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Sandra

Wow

2013-11-14 @ 18:06:43
Postat av: Klara

Oj där fick man ju se lite hur du ser ut. dock inte ögonen, skäms du över bloggen eller kanske att du är överviktig? vad det än är så är det enkelt att åtgärda.
1. Ät sundare, träna mer
2. Sluta blogga

Svar: Du är inte så smart gmn.Tänk om, tänk rätt ;-)
None None

2013-11-16 @ 02:37:57
Postat av: EmoAmy

Du är så fin!

2015-03-11 @ 18:19:48

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0