Fanbild

Hej. 
Igår kollade jag mina mejl och såg att jag hade fått en fanbild. Så här skrev sändaren:
"Hej ilovetocutmyself. Jag heter Sara Manskourian och jag är 8 år. Jag älskar din blogg och jag önskar att jag kunde vara lika emo som du är. 
Igår frågade jag min mamma om jag kunde få en ny gant tröja, för mina tjugofem andra har blivit för gamla. Köpte de förra månaden liksom. Men min idiot till mamma sa nej och tjatade något om hon var skuldsätt och skulle åka in i finkan och bla bla bla. Vilken fjant asså. 
Men iaf,  då gick jag in i toaletten och skar mig med min mammas rakblad. Jag har inga egna för jag har inte fått hår på kroppen än. 
Det kom jätte mycket blod och det sved jätte mycket. Fast inte lika mycket som min mamma sårade mig. Vad tycker du jag ska göra för att täcka smärtan som min tjocka feta idiot oj jag menade mamma har orsakat. Tack för hjälpen. 
/ Sara Manskourian."
 
Hej Sara. 
Tack för ditt mejl. 
Det var så känslosamt att jag spydde nästan. 
Angående din fråga så tycker jag att du borde ta en tändare över såret. Om det inte hjälper kan jag skicka dig lite ammuniton, typ en pistol, så kan du skjuta dig själv i huvudet.
Du överlever säkert av det, men men. Värt ett försök. 
Nu ska jag klicka hem några rakblad på nätet. 
Hejdå. 
 

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0