Recensioner

Hej.
Under min tid har jag testat på många olika medel för at cutta mig. 
Så tänkte jag betygsätta efter egna erfarenheter. 
 
Skärblad funkar utmärkt när man vill skära sig ett snitt eller två när som helst, var som helst. Lätt att arbeta med, men gör dock inte så ont. Kommer inte heller så mycket blod, om man inte skär riktigt djupt dvs, men det vill vi ju inte. För då hamnar man på akuten och så ska äckel bup blanda sig in. Låt mig va. 
Den får 3/5. 
 
 Här är en kniv. Vilken kniv som helst funkar till att cutta sig. Blod kommer på en gång och man kan justera efter egna önskemål om hur mycket blod det ska komma. Det gillar jag. Det gör också ont ibland, men inte riktigt ont. 
Den får 4/5
En yxa funkar utmärkt. Dock tar den mycket plats och är inte särkilts smidig heller. Väger rätt så mycket, så ibland kan man råka kapa några fingrar eller två. Ont gör det, men inte tillräckligt mycket om man cuttar försiktigt. 
2/5
 
Denna måste vara min favorit. Synd att de väger så mycket och kostar mer än vad socialen ger mig.
När man borrar in i huden sprutar det blod överallt och svider oerhört mycket. 
Jag älskar det.
5/5 får den. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att detta är oerhört löjligt. Du kan ju inte vara seriös? Och om du verkligen är det så sök hjälp. Och det nu! För fan. Detta är sjukt triggande för någon som verkligen skadar sig sjäv. Lägg ner.
Detta är barnsligt.

2014-10-16 @ 21:33:38

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0