Story time

Hej bloggen.
Tänkte berätta en story.

När jag var inne på behandlingshem träffade jag Zackyh. Här är en bild på honom innan vi träffades..
Han jobbade på min avdelning.
Vi föll för varandra. Även fast jag inte har känslor, kände jag en gnista.
Zackyh fick mitt emohjärta (som inte existerar) att slå volter. Min Zackyh.. BARA MIN!!!!!!!..

En grej ledde till en annan..

Jag och Zackyh är väldigt glada.
Just nu bor han hos sina föräldrar i källaren, men snart ska vi flytta ihop.
Vi kan inte längta mer till Lucifers Nemisis Satan 666 <3

Min mamma kommer nu.
Måste gå. 
Ska cutta mig.
Hejdå.

/Sandra emo & Lucifers Nemisis Satan 666


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0