jag är så arg

hej bloggen.
emo sandra här, mer emo än aldrig.
för gissa vad, dennis f*king wierdo har hackat min blogg.
 
som ni kanske har märkt kom det upp ett inlägg
men det var inte jag
utan det var självaste dennis wierdo
 
här är hans sanna sida
detta fotot tog han och skickade till mig
efter han hade vandaliserat min blogg
 
jag tycker alla ska avfölja dennis på alla sociala medier
och följa mig istället
på min blogg
 
#stoppadennisiwrdo2016
 
måste ta en cigg nu
min puls gick upp nu
måste lugna ner mig
 
/ emo sandra + lucifer mitt barn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja tja emo Sandra idag fick jag slut på idomin salva ska testa emo nu #fjortiztillemo

2016-08-17 @ 19:22:37
Postat av: Anonym

Du är en riktigt värdelös människa

2016-10-30 @ 20:43:29

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0