min gud

hej bloggen.
emo sandra här, och jag har hittat min gud.
 
min gud är... 
ingen annan än....
 
dennis
WIERDO ..........(följ på insta, facebook, ask, bdb, msn, snapchat) 
 
jag ber till dennis regelbundet minst 23 ggr per dag, har också dennis heliga bok vid mitt nattduksbord som jag kan läsa på innan jag sova. 
 
the story of god dennis wierdo heter den.. 
för dennis är god.. 
 
här är dennis med hans heliga familj
ber till varje dag
samtidigt som jag skär mig och avnjuter av rakbladen
i mitt kött
 
nu måste jag gå och gilla dennis wierdos bilder på instagram
alla 
bilder
 
hejdå 
/ sandra emo, lovar det är jag mm 
 
 

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0