dagens tips

hej bloggen
jag vill tipsa er idag
jag har kommit på ett knep som kan underlätta emo livet för oss alla emos
bra med anteckningsblock nu allihopa
okej
 
här kommer det !!
alla emos vill ha det här håret, visst?
för att uppnå det här håret kommer tre steg knep som jag ska tipsa om
 
steg 1. använd 2 flaskor hårspray
kommer det i ögonen är det okej
det svider och det är skönt
risk för blindhet men ha saltvatten för nödsituationer 
 
steg 2. kamma
kamma uppåt, i drygt 2 timmar
kan kännas i armarna
gör det ont forsätt
det ska göra ont
 
steg 3. använd nu cement
ta cement och massera i håret
då garaneterar jag dig
att håret står upp
det kan hålla i drygt 1 månad utan tvättning
 
ni behöver inte tacka mig
ska gå vidare nu
hejdå bloggen
 
/emo sandra
 

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0