Helmer...

Hej bloggen....
 
Mitt hjärta är brustet. 
Vilket jag i för sig älskar för jag lever för smärta...
men jag har också blivit sviken. 
 
Helmer är homosexuell. 
Och han har gömt det för mig.. i alla dessa... dagar....
14 dagar för att vara exakt....
Han var bara tillsammans med mig för att få tillgång till mina knivar...
För igår såg jag han hade 69 missade meddelanden Grindr.........
 
fyfan för dig Helmer. 
Det är slut.
Tips till alla mina emosystrar som går igenom samma,
ta alla knivar...
och lämna eran snubbe.!.....
era knivar är inte värda deras fake-blod
 
/ emo sandra
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: suicidesilencesuicidenote

älskar dig sandra! Du inspirerar mig till att skära mig varje dag, är friskklarad från min depression tack vare dig! Tack vare att jag började skära mig så åkte all negativitet ur min kropp <3 x) xD evigt tacksam :* RAWR!!!

2018-03-21 @ 21:30:17

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0