Jävla dennis wierdo

Hej bloggen.... 
 
Dennis Wierdo har tack vare min blogg fått 20k följare på insta
genom min förtjänst
som ni kanske alla minns fick han gästa min blogg för flera år sen
 
Men nu har denna jäveln cuttat mig ur sitt liv
älskar att bli cuttat
och backstabad 
bokstavligen
men inte av falska bitches så som Dennis Wierdo.
 
Här nedanför kan ni se våran senaste konversation.
Som ni ser har han ignorerat mig sedan 2016..
när han fick sina 20 000 följare. 
Kan alla göra mig en tjänst att unfollowa honom
tack på förhand
 
måste nu och gå och svälja blekningsmedel
Väldigt skönt.....
Känns i hela mag och tarm-kanalen
Rekomenderas varmt.
 
/ emo sandra

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0